טארט לוטוס עם קרם מסקרפונה, שוקולד מריר ושוקולד לבן





וואו. פוסט ראשון. שכחתי את הנאום שלי. תודה להוריי שקנו לי את המיקסר הראשון (אבל הוא עדיין איתי, לא, לא התחלה טובה). מהתחלה!
פאק, פוסט ראשון, התרגשות  J
אז למי שלא קרא ולמי שלא מכיר או יודע - אני יותם דהן, בן 16, פתחתי בלוג עכשיו (אתם קוראים אותו אז מן הסתם שאתם יודעים, יופי יותם, מחוכם) אם אתם רוצים לדעת עליי עוד דברים היכנסו לפוסט הזה  J
אני עולה לכיתה י"א, ובגלל העומס אני אפרסם מתכון רק פעם בשבוע-שבוע וחצי :) תישארו מחוברים, יש עוד פרוייקטים בדרך!
אם יש לכם שאלות על המתכון (כל מתכון) מוזמנים לשאול בתגובות :) 
עכשיו טיפה על הטארט המדהים הזה שעומד מולכם (בתמונה, לא פיזית, יופי יותם, מחוכם #2) - זה הטארט הכי קל להכנה בעולם, הוא לוקח כלום זמן אבל הוא טעים ברמות מטורפות!
אני יודע שבתור "פוסט ראשון" צריך "להשאיר רושם" עם פוסט יפהפה עם תמונות מדהימות וכאלה, אבל אני בחרתי להתחיל עם המתכון הזה כי הוא גם פשוט, גם מהיר, וגם טעים ברמות J
בכל מקרה, כל חובבי הפרוייקטים - תסמכו עליי שאני חושב גם עליכם ולאט לאט יפורסמו פה לא מעט מתכוני פרוייקט (תכל'ס אני גם חושב על עצמי כי גם אני אוהב פרוייקטים, זה מוציא אותי אנוכי? טוב הוחלט - אני אנוכי).



ככה מזלפים את המלית על הקלתית לפני שמעבירים את הפלטה המדורגת

טארט לוטוס עם קרם מסקרפונה, שוקולד מריר ושוקולד לבן
לתבנית פאי מתפרקת בקוטר 26 ס״מ
לתחתית לוטוס:
200 גרם עוגיות לוטוס
70 גרם חמאה מומסת

למלית מסקרפונה שוקולד לבן ומריר:
200 מ״ל שמנת מתוקה
30 גרם סוכר לבן
50 גרם אינסטנט פודינג וניל
100 גרם גבינת מסקרפונה, בטמפ' החדר
75 גרם שוקולד מריר 60% מוצקי קקאו
75 גרם שוקולד לבן
50 מ"ל שמנת מתוקה

לקישוט:
שברי עוגיות לוטוס

מכינים את התחתית: 
במעבד מזון עם להב פלדה טוחנים עוגיות לפירורים דקים, מוסיפים חמאה מומסת ומעבדים עד לקבלת תערובת אחידה שמרקמה מזכירה חול רטוב. משטחים את התערובת על תבנית משומנת היטב ושומרים בהקפאה בזמן שמכינים את המלית. 

מכינים את המלית ומגישים:
במיקסר עם וו הקצפה מקציפים שמנת מתוקה, סוכר ואינסטנט פודינג וניל לקצפת יציבה ורכה, מוסיפים מסקרפונה ומקציפים עד לקבלת קרם יציב ואחיד. מחלקים את הקרם לשתי קערות.
במיקרוגל ממיסים כל אחד מהשוקולדים בנפרד לתערובת נוזלית וחלקה. לקערה אחת מקפלים שוקולד מריר מומס, ולשנייה שוקולד לבן מומס.
בזמן הקיפול ובעת הצורך, מוסיפים לכל אחת מהתערובות 25 מ״ל שמנת מתוקה, לדילול וריכוך הקרם (הוא אמור להגיע למצב בין רך לקשה אך ניתן לזילוף. אם התערובת לא מספיק רכה, מוסיפים מעט שמנת מתוקה).
מעבירים כל אחת מהתערובות לשקית זילוף קטנה ללא צנטר. חותכים בקצה של כל שקית חור בקוטר 2 ס״מ. מעבירים את שתי שקיות הזילוף הגדולות לשקית אחת גדולה, עם צנטר חלק, בקוטר 2 ס״מ.
מזלפים על התחתית את הקרמים בצורה שרואים בתמונה ולאחר מכן מורחים את הקרם עם פלטה מדורגת ליצירת שכבות (היופי הוא שכל פעם יוצא משהו אחר. זה לא עיצוב קבוע). מפזרים מעל את שברי העוגיות. מגישים מיד ושומרים מכוסה היטב במקרר עד יומיים. 




תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות